DAY5A-關西之旅 2015年5月23日

 今日又食返個豐富早餐先~

 返房羅野 check out 啦~
 影多兩張走啦~ 
 F小姐凌晨坐PEACH到大阪~ 約左向大京都站等~ 大家鎖好行李就出發啦~
今日開始用過關西廣域 PASS啦
 今日終於天陰陰...F小姐成日都壞天氣上身
 10點幾去到奈良~
 JR 搭巴士去奈良公園
除左我另外5位都未去過奈良~ 大手買入左唔少鹿餅~ 哈
 為食鬼出場啦~
 暴風玩完一輪~ 5人都比餓鬼追到有D煩
 去返大街搵D大隻D影相
 
 我地成日都一對幾咖~同我合影個隻算係咁~ 有望鏡頭!
為食得佢地呢
 5條友完全無打算去行景點
 駛唔駛咁呀你地
 休息...
 諗住近近地都去行一個景點
 行到呢到見我話要買飛個個都話唔入去...我真係...
 唔入又去返為食街
 HI~
 餵完又餵~ 走啦!
 BYE~
返京都啦!
 入到JR 見到向黑門市場買既 粉紅士多啤梨~ 呢到果然平D~
團友即買2盒

沒有留言:

張貼留言