DAY2-沙巴之旅 2015年1月11日

今日起身天氣好好呢 8點幾起身~
出門口都未夠 10點~
先去商場換返啲馬幣
之後行去食早餐
天氣咁熱梗係每人一杯凍飲先
呢碗係馮業海鮮喇沙~ 好多海鮮下~ 辣過怡豐 今餐食左 RM43.6
食飽就去行吓 Sunday market 
上次都冇行到~ 好多人! 睇下就算~
行完大家都好熱~ 先返酒店沖涼同休息下~ 下午去睇長鼻猴同螢火蟲~
導遊條友仔今日又遲到
第一站車左我地去食牛肉米~ 鍾意食牛係會好啱個湯真係好濃牛肉味 RM76
一小時後又車我地去食麵
飲得奶茶多都要飲下薏米水
呀導遊話好好食嘅斗亞蘭麵
因為真係太飽我都冇乜食過同埋好大陣鹼水味~ 唔岩我!
下午4點到終於去到紅樹林
咖啡茶~隨便飲! 
仲有點心~ 試小小啦...
樣樣都係炸味道都OK
食飽飽就準備出發去搵長鼻猴~
我哋都係坐類似呢啲船
呢個方向應該係神山~不過啲雲遮住咗...
今日天氣都唔錯
有發現到長鼻猴...不過船唔可以行太近...都唔知係佢睇我地定我哋睇佢
開始涼啦
其實睇完長鼻猴就好似變咗遊船河...
神山方向??
神山方向??
返到5點幾又要食晚餐~ 一陣仲要去睇螢火蟲!
我哋係第一水睇螢火蟲~ 螢火蟲佢哋話要時不時轉地方~ 因為多人睇啲螢火蟲會死
以我嘅電話影到咁樣已經係好叻架啦...
真係有好多螢火蟲~ 因為會有人用燈引佢哋飛過嚟... 影相係唔可以開閃光燈
睇完螢火蟲~ 導遊車我地返市區~ 今日最重要嘅行程出現啦就係食榴槤!
今次出現勁敵五個人都食榴槤 短短時間我哋已經食咗三個榴槤 嚇死個導遊
最後試埋呢個叫細粒~ 佢味道同泰國個蘆姑一樣味 ~
今餐榴槤貴囉食咗220蚊馬幣~
食飽飽就返酒店瞓覺啦!

沒有留言:

張貼留言