DAY3-沙巴之旅 2015年1月12日

今日兩位第一次來沙巴嘅團友去咗出島
我同另外兩位都已經嚟過所以我哋就唔去~ 訓~訓~訓~
瞓到十一點幾~ 我哋十二點零終於出動!
今日應該係黑仔日先去 secret recipe 搬左~
再去搵東昇班魚旦又放幾日假! 再去埋怡豐食喇沙又放假!!
接受現實下 見到怡豐隔離五星海南雞有開就食佢啦~ 我哋唔想再行啦!
三條友早餐
雞都幾好食~ 好滑唔錯~
鹹蛋炒苦瓜同炒菜都好好食~今餐食咗 RM63.5
食飽我哋就返酒店 hea 住等團友!
三點幾導遊叫左佢朋友車我地去行shopping點 ~ 睇日落~ 食海鮮~ 做Spa
我呢四位團友好鍾意買嘢~ 沙巴雪茄即買即食~ 佢地!
再去有專人帶你食朱古力~ 價錢都唔貴! 佢哋都買左唔少~ 佢哋專登要求去!
之後就車左去 Pantai Tanjung Aru 等睇日落~ 雖然日落我都冇乜期望~
 今次上網search見到好多人要飲呢個牛油果芒果飲品 ~RM35.5 唔知買左幾多杯
 算吧啦~ 次次都唔會响沙巴睇到靚嘅日落~ 大家其實對日落都冇興趣就走啦~
之後車我哋去食海鮮~
今次又係去食華興
日日都係飲呢啲
今次冇做老陳~唔食虎蝦~ 奶油海蝦就算!
白灼海蝦 再加燒雞翼
呢啲係好平嘅
琵琶蝦係十分之貴~ 白胡椒炒蟹我好鍾意食!
最後一定要食埋椰;青布甸~
之後陪四位團友去做Spa~ 我只係陪佢哋去! 之後導遊朋友車我返酒店~
我見時間尚早就一條友走咗去行超市
左邊係今日朱古力店嘅總戰利品~ 右邊係我小小嘅戰利品!
之後佢地差不多完~ 我自己行去榴槤街等佢哋~ 又食啦!
昨天餓鬼投胎無理濃味淡味~ 睇岩就食~
今日又淡食起~ 又係食咗三個~ 仲貴過琴日食左RM240
食完我地就慢慢行返酒店

沒有留言:

張貼留言