DAY2B-濟州島超閒之旅 2015年2月19日

我哋有嘅係時間所以都係行去~
好清楚見到我要去邊囉~  [ 正房瀑布 ]
好多呢啲一粒粒紅色嘅樹
阿媽話似係洋蔥
冇行緊嘅車隨便影
桃花
細細粒~ 粉紅色的~
記住除鞋挑戰一下
簡直係想死
大海又出嚟啦
天氣好~真係靚~
呢啲係咪叫迷你樹
剛剛行果條馬路
我相信係漢拿山~ 因為有雪~
我媽竟然識徐福!!!
一粒粒紅色樹近鏡
啲中史比返晒老師啦
[ 正房瀑布 ] 夏天佢真係好猛水架
2000won 入場費/位
落樓梯前已經見到佢嘅真面目
好多韓國人向度食刺身...
[ 正房瀑布 ]特別之處就係亞洲唯一瀑布直接流出大海
全亞洲係得一條瀑布會咁樣直接流出大海~ 冬天小水時都好勁
向度影相一啲都唔易要爬大石架
個個就係咁企向石頭上邊影相~
睇完瀑布又走啦
今次行另一條路
一粒粒紅色樹又近鏡
行咗一陣又返酒店休息休息
晚上八點又出街搵食~ 晚上多番好多人啊~ 好多餐廳都開咗!
左揀右揀~ 揀咗食春川雞
來啦來啦
成日睇滋味行見佢包飯食~ 我哋又包!
當然一定要加個飯一齊炒~ 食飽啦! 今餐食咗24,000won
好到老同後生oppa 向到打打打~
向酒店樓下7-11 轉個圈又返上去啦~ 明天要搵酒店啦~

沒有留言:

張貼留言