DAY4-沙巴之旅 2015年1月13日

今日去神山公園一天 導遊條pk 又遲到~ 我都預咗佢遲到所以夠鐘都去富源買埋個早餐先

呢個導遊哥哥我真心麻麻哋~ 揸車好心急又成日遲到~ 講解嗰啲其實都OK嘅
離開市區上到半山 好大霧~ 先陪導遊食個早餐~
順手其他人都食下煙飲杯野... 睇到個環境我就唔想食啦...

一路天氣都麻麻哋
好似去澳洲咁行樹林
導遊話呢隻葉晚上食識卷埋 啲蟲仔咬同一個位就會變成咁



唔會浸嘅溫泉~ 比想像中乾淨~

好高~好高~ 不過冇澳洲嗰啲咁粗!
上吊橋相機要買相機稅~ 我哋只買一部RM5!
行佢當然就係搖下搖下~
行咗好幾條吊橋
我覺得去清邁飛來飛去嗰啲好啲囉~哈


行完吊橋導遊話可以行埋去個瀑布到~ 不過係叫我哋自己行去
又話行一陣...一啲都唔覺囉!
行到好熱~啲水好清涼!
之後就車我地去食中午飯~包埋~係香港人開嘅
又飲桔仔冰~又飲粟米湯~






呢個團餐都OK

之後就去到神山山腳~ 但咁大霧咩都睇唔到...
咁做行下介紹中心睇吓相~ 睇完就回程去今晚酒店
回程去洗手間~ 順手帶大家買下咖啡~

之後我哋就入住兩晚嘅 Shangri-La's Rasa Ria Resort
因為我係不速之客咁我就冇一齊去check in
酒店好耐之前響公司book~ check in 時佢哋加左錢轉咗海景房~
今次沖涼用品冇上次咁豪比幾set
沙巴靚日落永遠睇唔到
晚餐大家行去睇個buffet普普通通~ 咁大家就去西餐廳散叫
又串燒~又意粉~又春卷~
又越南野又西餐
燒雞都出埋!

食飽飯返房我嘅惡夢差不多開始~ 向神山時已經肚瀉左2次~ 
返酒店食咗朋友响日本買嘅止瀉藥~ 凌晨時分開始我都數唔到去咗幾多次廁所...
我再一次嚴重地覺得沙巴係唔啱我!上次向沙巴晒傷條頸都未好返!

沒有留言:

張貼留言