DAY3C-九州之旅升級自駕遊 2015年12月3日

跟GPS叫做順利去到酒店附近 (個天已經又黑晒) 
但佢係帶左我去酒店對面羅 
之後好勁自己轉圈去左酒店~ 因為日本細路單程路多~ 咁見到酒店個牌隔離有個停車場就泊啦
今個旅程第一次泊位~ 當然真係花左D 時間啦! 因為架車同學開size 唔同~
跟呀sir 教我個方法咁泊個位都係差少少~ 再加上停車場都幾搶手~ 成日都有車出有車入
 加上從未試過泊兩邊都有車~ 慢慢泊啦!
第一次泊要錢停車場~ 原來入岩位就唔可以揸出去! 佢會頂住左~ 比錢先出得~
但最攪笑係當我落車時發現酒店停車場就真係向隔離!!!
隔左個鐵絲網咋!!!~ 笑死! 咁其實酒店都要比錢...是但啦...我個行李推多少少羅!
 去到酒店當然已經有房啦~ 2張床~ 唔駛迫~ 去下洗手間休息下~ 又要準備出街啦
酒店隔離有間超平超市!!! 新鮮個D超平~ 鹿兒島白菜¥78+稅...係唔係痴線咖!!!蘿白¥58 

我都住得好近JR
JR 車站商場有燈飾~ 仲有聖誕市集仔! 有野賣~ 有熱紅酒呢D~
市區泊車搵車位應該煩D~ 所以我地搭電車去天文館!

向天文館行左陣
 去到天文館來想搵之前去過既黑豚橫丁 但google 搵唔到自己又無mark 底 
行下行下就行到去白熊冰啦
聖誕裝白熊
鹿兒島最出名佢一定係其中之一啦~ 當然我無咁快食佢啦~
白熊冰樓上幾層依家有其他野食~ 放題我地就無食啦影下啫!

叫左個黑豚set~ ¥2200 X 兩位~  D 肉咁簿食落都夠 WOW~ 兩大碟~
可揀飯或鳥冬~ 我真係唔想食飯了
最後仲有一人一個 小白熊冰! 其實都唔少~ 係比起我之前食果個細左~ 今餐食左¥4600
食完有d藥裝未收就行下啦~ 買夠退稅~

10點到~
之後搭車返酒店~  絹肌の湯 シルクイン鹿児島 2床包早 11,840円 我仲有 3300積分扣
今晚都有溫泉浸咖~
食飯時先甦起幫朋友買左 ZOZOTOWN~
開電視剛做我有睇既 大人女子~
執好野又去浸浴啦~
有份男女休息區咖~ 有好舒服既椅~ 但一張都唔見有人坐
地下 700米泉水~ 仲要話無加水~

唔知點解我又包場~ 快速影2張
呢間酒店好識招待女士~ 幾多洗頭水比你揀

今日戰利品~

2 則留言: