DAY6B-九州之旅升級自駕遊 2015年12月6日

離開白水之後因為仲未肚餓
就揸咗上去阿蘇火山~ 其實我一直都冇諗住上去~ 因為知道火山口纜車又係唔開...
但見我媽都未見過火山噴煙~ 今日天氣尚可~ 都係同佢上去~

中途停一停睇睇風景
安全地慢慢上山~ 其實有D轉彎位都驚驚地咖~ 因為望到好高囉!! 停車場要俾錢
泊車嗰度已經好清楚見到阿蘇火山
上次係坐巴士到~ 今次係揸車嚟!
熊本熊~ 你最紅啦!!!
先去個洗手間先
唔好以為我哋行山!只不過路過
草千里! 對上一次係四月來吹到阿媽都唔認得!
今次冬天來竟然一滴風都冇!
向後影返
行高少少影得清楚d
好多煙呢
真係一滴風都冇架~ 又一次上唔到去! 算吧~慣晒!
影完火山梗係要去最重要嘅手信店買野
買完一袋揸車走啦!
 見到米塚下園地
 開得超慢比我媽~終於影到~ 米塚下園地


GPS 帶左我行條遠D既路,,,但呢到好行過上山時~ 落山轉來轉去都幾好玩!
 
下一站就係去任食士多啤梨
士多啤梨到無停車場!但對面有個溫泉店加餐廳都好多車泊左向果到
N年後終於再次摘士多啤梨
價錢應該係無以前咁平! 但N咁多年先第二次~一定要摘啦!
好大下!
佢有幾款士多啤梨


隨便摘
我今次摘十粒影一次! 輕輕鬆鬆已經20粒! 都好甜下~
菱型個隻係甜酸~ 我中意只係甜!咁又食左40粒
最後埋單係食左70粒! 真係飽到呢!!!
呀媽中意呢隻
左面係我!右面係我媽! 幾大對比~
食得唔好既野做好係摘完再磅~ 呢到係 ¥1020 當然我好似我咁食得就努力任食啦~
食到捧住個肚走啦~
食左咁多水~ 當然要放放水~好彩間溫泉唔浸都比人去洗手間~ so good!!!

呢到d野又係平! 平! 平!

沒有留言:

張貼留言