DAY 2B首爾/仁川/兩水里自駕遊 2016年12月31日

又一次順利去到食鰻魚鋪頭!泊埋最後一個車位!
我又來啦!
先叫一份先
今日鰻魚好厚身~ 得兩舊!
真係好厚下咖~
今次食一份都夠啦~ 好流咖~ 2位食左 41000won~
又似秋天~又似冬天~

1小時揸到去仁川富平啦~ 泊左向 LOTTE MART 停車場到~
行都無行過既 LOTTE MARK~ 哈哈
富平地下街9月時都有想過來~不過帶住2個呀嬸就算吧~
個地外街真係好長!好多分街!多過首爾地下街好多~
B小姐係好中意買野既人~ 所以我地行左1小時到~
有D衫真係好平! 我買左2件衛衣 只係15000WON!!!
仲有 FOODCOURT~

行返去羅車啦~ SHOPPING 完到我去搵景點啦!
見到之前睇過想食間韓食BUFFET分店~ 
天仲光光地~
只係1小時B小姐就洗咗十幾萬~
仁川
天黑前去到韓美書店~啦! 有睇 #鬼怪 一定知啦!
男主角堅持自己好中意睇書的~ 哈哈
一場來到入去行個圈啦!!!
無好好咁溫習跟住劇集角度
呀男主挨住條柱
唔駛錢多角度影多幾張~
呢到係書店街~ 應該都有出現過!
之後就去埋仁川最遠既 #青羅湖水公園 呢到應該係新市區...上網睇好晒位置
呢到向劇都出現過好幾次
2100-2200M個段就係拍劇地方
其實除左我真係仲有其他韓國人專登揸車來咖~ #鬼怪 實在太 HIT 了!
個湖又係人工做~ 個公園真係好大咖...唔好好搵邊到拍劇真係行死人~ 湖水都凍到結冰 !
本來打算去仁川中國城食炸醬麵~ 點不知可能公園太新太荒蕪... GPS 收唔到信號...
之後開一段路先收到 GPS~ 諗諗下又SET 返去松島~ 想食 BAGEL
 
GPS 又一次老點左我~ 又去唔到食 Bagel~
但因為周街已經泊滿車最後都係去左 lotte mark~ 實有車位 ^^
CHEAP CHEAP 地食左個FOODCOURT
2個人一百蚊都唔駛...
B小姐魚生拌飯加熱烏冬 6800WON
拌飯 6000WON
簡簡單單又食飽
行左一陣LOTTE 無咩野買到就走啦~ B小姐就買得多D
上次搵極都無綠茶朱古力蛋糕今次貨源充足~ 但我已向香港食左無咩綠茶味~唔駛買!
買完野~ 見近近地~ 仲未夠十點! 去埋上次熄左燈既 TRI BOWL
影一影又走得啦~ 藍色海洋傳說第一集又有出現咖~
之後都好順利揸到返去弘大~ B小姐今日全天都係上車訓死左...
今次基本上都係自己睇 GPS 睇路牌...
市政府~ 好差多人叫晒口號示威!!! 見唔見到? 響聲震天~
之後想揸返去到酒店~ 因為酒店就向普信閣附近 基本上個帶都封晒路...
最後揸遠一條街~ 跟人入左個停車場明天返來羅車吧~
上出來當然要 MARK 實向邊~ 我地泊左向銀行大廈D停車場...
行返酒店都唔算好遠~ 因為封路~ 咁大條馬路隨便行啦~
周圍都係人呢~
本身都無心去倒數~ 不過見差不多時間就去迫下~ 太遲去都迫唔到去普信閣啦~
勉強倒數完係好似都聽到一下鐘聲!韓國真係用韓文倒數咖~ 哈哈

沒有留言:

張貼留言