DAY 3A首爾/仁川/兩水里自駕遊 2017年1月1日

倒數完返酒店放低野去下洗手間我就再出去...B小姐情願留向房
有兵就是強~ 我見到超多超多 POLICE... 因為又倒數又示威...真係好多人
2017年1月1日行下清溪川啦~
聖誕又好~ 新年又好有燈飾點綴下~ 靚晒!
我都好 love SEOUL!
好似香港新年咁~ 好多野食買~
行到光化門個面清溪川頭啦~ 光化門個邊應該仲因為朴槿惠好多示威者~ 我就無去啦!
其實唔餓。。。但都要睇下有咩好食!
見到我想食既野!!!
3000WON 一串
想食好耐咖啦~ 睇2日1夜見過好幾次~ 不過食起上來真係有D難道!!!
真係唔餓食左一樣返酒店啦~
又一大班POLICE~ 真係好多好多!
串野實在有D辣~ 飲個士多啤梨奶解解辣先~
真係封晒咖~ 1點幾都唔解封~ 有車都入唔到去!
返去沖完亮又有鬼怪9-10~ SO HAPPY~ 呢集佢地向新世界百貨分手! 我預左要去咖~
呢到睇左2,3次都好好笑~ 

沒有留言:

張貼留言