DAY 3B首爾/仁川/兩水里自駕遊 2017年1月1日

今日都成11點幾行去羅車~

停車場就向 LOTTE CITY HOTEL 對面~
琴晚就係響呢度跟人揸入去
  出停車場嘅時候好笑!攞定錢諗住俾錢~ 但係收錢呀叔問我有冇停場卡!
琴日一下子已經揸左入去都無卡羅,佢問我幾時泊車我唔識講琴日韓文...
雞同鴨講一輪之後佢就叫左我走啦!哈
出發去今日景點啦~之前都好想去!
超多人泊車~ 要排隊!
因為就係得一個停車場 2000won 泊車,中意泊幾耐都得!
市區揸來45分鐘到~ 不過等埋泊車都成粒鐘~
wow~
今日呢度周圍都白濛濛~
湖水同環境真係好寧靜!
濛濛地都幾靚呀~ 哈
肚餓啦要食早餐!比張相吸引左!
凍冰冰要食個熱烏冬同湯年糕!
個泡菜餅係好好好好食!佢煎到好脆又有多菜響入邊~
見人食豆腐又想食! 今餐食左3萬WON~
未介紹呢到叫二水頭!睇滋味行同韓劇嘅時見過!佢呢個相架唔知同佢帶左幾多個遊客來!
影相要排隊架~ 影空框都要!
韓劇:她很美麗
因為假期好多韓國人都來
住在我家的男人唔知係唔係向到拍呢~
呢檔好勁~ 好多人排隊~
炸熱狗~ 好似加左蓮葉定蓮咩...超多人買~

之後想去果到唔知可泊去邊... 
行下行下泊左向市場出面~ B小姐話留向車打機...咁我自己行去啦...
都幾遠下咖
見到啦~ 仲要搵路上去~
呢到係比人踩單車~ 近來 DOCTOR 同之前 TEN 見到~
好平靜羅~

我有諗過踩單車...但B小姐否決左....最後仲係我一個人自己行 TIM...HAHA
隔壁係火車TIM
唔睇韓劇係無咩特別咖~
一場來到影返張
岩岩有火車經過~
走LU~
中意踩單車朋友岩晒~

行返去啦
個公園係好大....行行行
去完2個點返市區啦~ 塞塞地車呢,,,

沒有留言:

張貼留言