DAY 3C首爾/仁川/兩水里自駕遊 2017年1月1日


返到首爾就揸去建大~ 對面係e-mart!!! 泊好車叫 B小姐自己行我去建大啦~
E-MART 出面~
過條馬路就係建國大學~
呢到就係 E-MART 加商場~
來呢到當然又係韓劇啦~ 尋找金福珠同鬼怪景點~
我相信有拍過~ 我相信~ 哈哈
鬼怪景點~鬼怪企向到睇住女主同初戀~
女主同初戀~拍果到
之後仲有一個劇景想搵行左一個圈~
呢條橋都幾靚
湖水都結冰了
繼續行
諗住搵埋最後一個景點
行左個圈原來唔係向到拍...好失望咁走左~
很個圈天都黑晒~ 去e-mart 搵返B小姐 我就繼續買野~
新歡~朴寶劍!

超市停車場想免費係要嘟收據!今次我識自己整啦!
見到佢就知差不多返到酒店
今日終於揸到返酒店啦!搬埋岩先買D野我就自己去還車~
我訂夜左係晚上1130還車~ 本來都想自己揸下去第2度~ 但因為頭痛8點幾就去還車~
今次2日揸左 259km~
呢間 LOTTE RENT CARD VERY GOOD~ 門口就係油站~ 還車前入左 37419WON 油~
之後就行去首爾站~ 呢到係後門~
平昌冬季奧運聽左好耐都仲未到...
行返去前門
順手搵埋明天機場巴士站
睇定聽晚坐架車時間
因為 WIFI 蛋無晒電無得搵搭巴士~ 之後就搭地鐵去左明洞~
巧多人呀~ 係咁以都要 SHOPPING 一下~
朴寶劍呀~
第一次遇到10送10~
因為都唔太餓~ 成10點走左去食雪冰~~ ^^ 食完凍住行返酒店~
岩岩明洞買~ 買20送20~ 抵呀~
左面 SKINFOOD 今日買~ 右面係昨天買~
今日E-MART 終於有一盒盒蕃薯啦~ 佢地真係好甜好甜~

沒有留言:

張貼留言