DAY 4A首爾/仁川/兩水里自駕遊 2017年1月2日

今日仲有全日時間~ 所以都成12點幾先食早餐~近近地去左百濟参雞湯


B小姐山蔘烏雞蔘雞湯 25000won
我既山蔘蔘雞湯 19000won
佢D湯係無土俗村咁濃~ 但雞都好滑~ 懶得去土俗村就食左呢間~
食食下D湯都會濃味D~ 同埋我著短袖都食到出汗~
之後同B小姐就分開活動啦~ 我去搵我韓劇景點~ 我叫佢自己行街街~
先去聖水站~ 繼續尋找鬼怪場景~
4號出口行5-10分鐘
轉個彎就係啦~
有睇過鬼怪一定記得呢到~ 咁搶眼~
女主燒尤魚地方
又比車擋住!!!
附近D屋都畫晒公仔~
自娛一番~ 走了!
好快再下一站~
要行上天橋
鬼怪出鏡率好高既天橋~ 使者同SUNNY出現唔少既地方!
另一方向
劇入面係無地毯~ 我去完韓國佢地都仲有拍~ 佢地係搬起晒D地毯
使者, SUNNY, 三神奶奶初遇向邊個位我就無深究~ 影左先!
附近都幾寧靜...果然拍劇好地方~
之後禁下電話行去搭巴士~
有WIFI EGG上網~ 去邊都難我唔到!!!
一落車原來係大學~
向樓梯已見到我要搵既地方!
巴士落車行條樓梯就到
舉重妖精金福珠屋企~ 點解又撞唔到佢地拍劇咖!!!
行一行~ 影下又走得~
之後見有巴士就去埋 [又是吳海英]一個劇點~  呢附近都係有錢人區域!
要上斜斜斜斜斜...
呢間係吳海英話要訂一個月先食到既餐廳, 佢最出名係個景
但呢間d野飲實在唔係平~ 今日又白濛濛咁我就無入去啦
呢間 cafe 都唔錯呀~
鏡頭一轉我又去到弘大啦!
到了!
妒忌的化身~屋企
你地有睇嗎?
拍完劇就空左?
佢真係好搞笑!好唔開心咁坐響度! 我點郁~ 點叫佢都冇反應!
見仲有時間一路行一路搵下邊間 貓CAFE 好~
買咗個香蕉奶飲!1700WON
好寧靜既弘大
實在有點急!入去行個圈順手去個洗手間!
呢間Cafe都幾多人幫襯
原來轉彎已經係弘大大馬路
韓劇見啲韓國人成日都去問運程
又來到呢到!
呢間未見過~ 幾特別!

沒有留言:

張貼留言