DAY 4B首爾/仁川/兩水里自駕遊 2017年1月2日

終於行到去貓Cafe

入場費9000 won包一杯飲品
一到去有 locker俾你擺袋擺衫~
先頭都好奇怪點解啲貓只係響某張枱停留~ 原來可以比3000 won買雞肉零食!
我竟然無影盒雞肉~ 買左雞肉我張台就多左好多貓!
右面呢隻係我張枱瞓咗好耐
有嘢食嘅時候佢哋就會行過嚟架啦
 
經過一輪搶劫之後我啲嘢食都比佢哋食晒
無晒野食先來~ 
睇住佢哋瞓覺都開心~
佢哋都真係幾嘆架
呢個玩具真係好!佢真係好努力咁跑~ 真係好得意!
瞓覺嗰陣就唔好搞佢啦~
呢隻應該係老貓嚟架啦!
有零食嘅時候就係咁架啦
玩左成一個鐘我夠鐘要走啦!
一出去就係最旺嗰條街
好似去任何最旺嘅地方都見到佢哋咁!
約咗B小姐七點響馬場地鐵站等~ 我都係第一次去馬場洞食牛~ B小姐都食過一次!
 一去到就話要呢盒十萬WON果盒~ 佢話兩個人太多啦! 叫咗我買盒5萬WON~
魚缸係無魚架~ 豬肉嚟咖!
買完牛肉佢會問你想要鐵板燒定炭燒~
5000won一個頭小菜任食佢個薯仔沙律好好食我地食咗三大球
我就梗係要炭燒啦!
5萬WON鬆D有2款部位~ 已經係最靚等級1++!
送既
因為呢隻太肥一定要用錫紙燒
真係好大塊肉架~呢度啲韓牛真係好平!超多肉!2個人加埋都係 64100WON
食完行返去地鐵站~ 行過間超市買咗兩盒鮮人蔘~
之後又出返明洞去埋最後一個地方!
藍海傳說全智賢都嚟過架~當然要留影一張

影溜左紅色
仲有就係呢個雀籠?定係搖玲?
藍色海洋傳說同鬼怪都響度拍架~
食完牛肉其實我冇食飯唔算話好飽好飽不過佢肉係流!
咁路過明洞點都想食返啲野先走!食咗個超大煎餃子3000 won~ 好味!
又行過 line Store
返酒店攞埋行李就搭的士去首爾站~ 啱啱趕到樂天mart 收工前入去! 好快手買咗兩樣野!
之後就等機場巴士去機場只係9000won 凌晨1點幾到去到~
每次去韓國日本一定買啲飯團返香港! 今次見到呢隻新嘅~ 即時要買啦~
仲要即是食咗隻原味唔辣嘅!
紫薯奶~ 
返到香港其實放低行李回家之後就返工~
返公司食早餐辣嘅 !
響明洞見到啲士多啤梨有啲吸引~ 最後每人都買咗兩盒! 三萬won 四盒!都甜~
響樂天超市買
都係響樂天超市買第一次食綠茶醬之前都冇食過!呢隻醬係好平喎 我都覺得OK
今次買啲番薯都係好甜好甜好甜~ 擺成個月仲甜!!


沒有留言:

張貼留言