DAY 6C-北海道和歌山自駕遊 2016年7月5日

最後一個花田~  四季彩之丘 呢到真係堅多人...旅遊巴都唔少~
佢叫  ROLL 先生~ 哈哈
拿拿拿~ 呢到真係密啦~ 花多過葉先靚咖嘛~
首先入園都係免費~ 但我地去搵草泥馬就要比錢啦~
¥500 / 位~
陰公豬羅~ 毛毛去晒邊呀~
呢隻有毛啦~ 好得意呀~
你可以比¥100 買藍菜比佢地食~ 所以佢地長期伸個頭出來~
好得意呀~
小心吐口水呀~ 哈
真係黑到眼晴差D見唔到!
主要目的達成~我地就去睇花花啦~
今次我地無坐車車啦~ 慢慢行啦~ 佢好大不過唔算好斜~
終於見到密D既花田啦~ 但點解我只係影左一張呢?
另一面好廣寬呀~ 種緊留返下2個月啦~
3個花田呢個咁多人真係有原因既~ 佢d花花真係種得密D~
全藍~ NICE!
入面係有黃紅白三色咖~
仲有呢隻花好高下...
我梗係唔知咩花啦~
靚靚~
行完花田當然要行手信店...呢到買野食個到D人顛咖...
又日本又中國咩都爆買...粟米都超多人買好勁...最後3點9走啦!
又行返昨天行既路~
5點收工前去食埋個蜜瓜雪糕~ 
¥1200 好好味呀!蜜瓜真係好多汁呀~ 
道の駅 自然体感しむかっぷ 趕到 六點前收工去到~ 去埋個洗手間
差d買錯呀~ 呢d唔係生果蜜瓜係用來煮咖~ ¥250幾大包~
走啦! 仲有成3個鐘車程...離開道之駅比個GPS老點左我一次行左一個圈返道之駅
老點完後正常返啦~ 努力揸去小樽啦! 每次見到D霧我就好後悔唔比錢行高速~

沒有留言:

張貼留言