DAY 10A-北海道和歌山自駕遊 2016年7月9日


琴晚到酒店嘅時候已經開始落雨, 早上天陰未落得出

去食早餐啦~ 和歌山最出名就係梅!但係呢啲梅好難一粒粒食wow!
早餐已經有吞拿魚壽司
原味烏冬~梅烏冬~
今日早餐就係食咗佢哋~
食完早餐未落雨~ 行一陣啦!
呢間酒店就係黑潮市場隔離~ 本身貪佢包埋黑潮溫泉~ 但係個溫泉係要露天行去...
落雨濕濕點行呢...所以琴晚同今日都冇浸到
食飽飽周圍行吓~

靚呀

1我地0點就退房喇~
之後開始落大雨啦~ 揸架車去黑潮市場!
首先我哋走咗去農物土產店
兜咗個圈先去黑潮市場~
可惜我唔食吞拿魚刺身
呢度最出名係BBQ但係佢太早收啦~ 禁日係打算一落機沖過來~ 但佢收5點我都係唔去啦~
我哋又食飽早餐~ 行下啦~ 睇下都好~
食幾多買幾多!慢慢計!

BBQ 冇得燒
呢啲平呀~
有機會真係要早啲嚟燒嘢食
咁多人有乜嘢睇呢~ 當然睇吞拿魚俾人劏啦!我睇過啦~唔使走去八卦!
之後又去返農物土產~ 見到佢實在太吸引...
食完早餐已經飽...仲要為食食埋佢...食完佢更加飽!睇住佢切咗成個桃落去架!
最後阿媽響度買咗一箱蘋果...係一箱! 想買桃都唔夠膽買!返到香港無力羅...
響入面有消費泊車就唔使錢啦~ Good~
之後就去和歌山城
偷雞影張正面相先~呢個係比旅遊巴泊...
有時間又無咩車我就會車尾向後泊車~
阿媽見到條樓梯就驚啦!哈哈

沒有留言:

張貼留言