DAY 9B-北海道和歌山自駕遊 2016年7月8日

順利到達大阪伊丹國際機場~

租車COUNTER 同我聯絡了 TOYOTA 來接我地
第一次向 TOYOTA 羅車~都行左成三萬里~ 個職員唔識轉 英文GPS~ 
第一站就去左機場不遠既池田日杯泡麵發明紀念館|
揸2天的大眼仔 Sienta ~ 揸完成星期大車後~ 即時覺得佢好輕巧~ 泊車都易左~ 哈
個個來呢到一定要自己整返個杯麵啦~ 300YEN 杯咖!
真係都唔知畫咩好~ 畫完就排隊入麵~
每人可揀4款料~
其實我係傻~ 全部揀晒蛋~ 哈哈~ 我細個真係好中意食杯麵入面D蛋~ 我媽正常D~
包膠
縮埋膠就完成啦~
買左都唔比食~ 因為已經4點~ 其實我已經肚子餓了
影埋羅車走啦~ 
之後就向和歌山進發~
因為呀媽一句話唔趕時間~ 慢慢揸唔駛比錢行高速啦....我地呢程車用左3小時!!!
係3小時先去到  イオンモールりんくう泉南 去到係晚上1930PM!
無啦~ 咩都無啦~ 
之後大家都好肚餓啦~ 搵間餐廳食飯!
好靚WOW~ 個水樽~
裝修幾靚呀~ 田園風咁~
我既~ 漢堡蛋飯~
我媽食雞扒~
2個明明好肚餓都好似食唔駛~ 好流呀~ 
食飽飽仲有時間~ 梗係要行埋超市買下野啦~
我岩岩向日清買既杯麵都有羅!!!仲要平D!!! 唯有再買啦~ 哈
行完就努力揸去酒店啦~ 好似成十點幾先到~ 
沖完亮~ 執行李~ 影下全程買左D咩啦~ 明天最後啦! 
今日機場買的
向日清禁機買~
今日 AEON 買
第1日買~ 左面好食呀~
洞爺湖酒店買~
OUTLET 買~

阿寒湖買

屈斜路湖砂湯買

100YEN 店買
休息站買
左面D狐狸仔~係我媽同 F小姐揀揀揀~  100YEN個 WOW~
全部北海道買~

沒有留言:

張貼留言