DAY 9A-北海道和歌山自駕遊 2016年7月8日

 晨早去浸下溫泉~ 呢間溫泉向頂樓~ 都聽到海浪聲~


 
 浸完去食早餐啦~
 少少地食D啦~ 
又飲~ 
 影下房個古董先~ 嘩~ 我真係唔知佢幾歲~ 但佢又真係涼~ 識出冷氣~ 勁呀~
 之後走啦~ 去朝市行啦~
 見到 JR函館 就到啦~ 泊好車先~
 尋找海膽~~
太早...又食左早餐...都幾唔餓下... 
 
搵到海膽啦!!!
 買左最左邊 1000YEN~
 佢真係好鮮甜~好好味呀~ 我媽叫我食多個~ 話我咁想食~ 不過食完一個都OK啦~ 
最後終於買左2個蜜瓜~ 左邊5000YEN 2個~ 
今次夏天唔買海鮮返香港啦~ 買左都無位放...
順利還車前入埋油~HK230 不用
先放抵我媽同D野向機場我就自己去還車~ 我係 HI 花左個架車但個職員話OK咁我就走啦~
還車真係好近~ 我自己行返去機場得啦~ HAHA

第2次函館飛走啦~ 一陣飛去大阪伊丹國際機場~
點可以唔放抵佢地先去還車~ 無野行去都還好~ 推佢地...重都重死~
仲未 CHECK 得 IN 羅~ 去左行一陣
終於開COUNTER CHECK IN啦~ 太輕啦~ 得果29KG~
機場都有蜜瓜買呀~ 仲要唔貴~ 我真係無本事再買多2個啦~
好得意~ 但唔平~
正當我同我媽搵位坐低之際~ 車公司女職員帶住警察來搵我~
因為個女職員向我還車時無睇到我HI花一大忽車~ 走左先見到...以為我之前出左咩車禍
簡單溝通左~ 自己HI花一大忽都要報警~ 咁我同佢地就快快手去車公司備案啦~
我叫我媽向到等我啦~ 嚇死佢了~ 哈哈

去到車公司又日~又英~又劃公仔完成呢個備案~ 之後女職員就車我返機場~
佢仲話唔好意思還車時無睇清楚~ 不過我買左全保落案保險公司就會賠~ 我係唔駛比錢~
咁我又真係唔知 HI花都要報警~ 大家都唔好意思下88啦~ 今次自駕又多一樣經驗~
返到機場快快手手去手信店行個圈要上機啦~
飲支奶~定定神去大阪啦~ 

沒有留言:

張貼留言