DAY 8A-中部北陸富士山自駕遊-19年10月5日-新倉山浅間公園, 河口湖富士山、サニーデ・リゾート <ホテル&湖畔別邸 千一景>

朝早 5點10起身~  嘩,個天無雲咖...勁~  
富士山都好清楚

6點3 已經唔同左顏色
呢張係 7點半浸完溫泉回房再影張~  浸溫泉 企起身就見到富士山, 但坐向池就見唔到羅
8點去昨晚餐廳食早餐~  都算多野食, 無影晒

十分好~ 麵包可以烘返脆
餐廳可以望住富士山食野
第一盤
第二盤
食多盤~ 好飽了
呀媽話間房咁舒服...要留到最後一刻先好走, 即係10點~ 哈哈  佢好努力玩多兩次按摩椅
開心時間過得好快~  要退房啦~  同富士山合影多張啦~  
最後我都無浸住清水望住富士山~  懶呀

真係走啦~
好準時十點退房

我媽每日都好忙, 要安放好 D 野食, 生果咁
話咁快 10:23AM 就去到今日第一個景點! 新倉山浅間公園
一早就要做運動啦! 要行4百幾級樓梯




努力呀!
轉晒紅葉一定好靚
唔知咩花
我媽老啦~  行樓梯行到索晒氣, 慢慢行啦
很抱歉要你地睇咁多富士山
終於行到去~ 新倉山 浅間公園 忠霊塔
佢寫住明治大帝聖像
OH YEAH~ 行上去唔緊要, 最緊要見到富士山! 
春天來可以影埋櫻花~  超靚
呢到勁多人排隊影相, 我叫左個外國人幫我影, 我相信佢技術一定好過我媽~ 哈哈
返落去我就一定唔辛苦~  仲好開心
叫做影到張少少秋天氣色
去埋個洗手間走人啦~  個洗手間招牌幾得意

沒有留言:

張貼留言