DAY 8B-中部北陸富士山自駕遊-19年10月5日-道の駅なるさわ, 白糸の滝, 伊豆戸田高足蟹さかなや魚清

11點8 路過 道の駅なるさわ
都幾多菜賣, 呀媽當然開心啦
幾大粒
呀媽成日好想買個冬瓜~ 哈哈
好大個麵包~ 但都唔平 成 800YEN
懶同時間關係無入去 嗚澤富士山博物館
道の駅なるさわ
白糸の滝観光案内所 泊車500YEN
有兩個瀑布



呢條瀑布要爬上個木製看台先影到...似係商店整比客人睇咁...
之後你要慢慢行落去白糸の滝

咁佢都幾得意, 有咁多條瀑布
影長D
好似人造瀑咁
我地懶...無行到最近
越近越多水花, 遠觀OK啦~ 哈
花仔好得意
行落瀑布就舒舒服服, 行返上來當然又係辛苦D啦! 仲行到好熱~ 見到呢間冰冰食返碗先
呢間D冰刨得軟身~  唔會食到一粒粒冰~  綠茶漿都唔錯~ 幾有綠茶味, 紅豆又好食!
1點2我地就走啦!  之後我地要揸去伊豆~ 要成兩個鐘咖
伊豆搭JR 同呀媽去過一次, 今日我地為左食蟹專登揸落去
本來揸2小時都無咩問題, 去到伊豆沼津土肥線 県道17同 船原西浦高原線県道127 交界
GPS 指示唔好, 揸錯行左沼津土肥線県道17又窄又多彎位嘅山路, 
我一心以為伊豆都係沿海行, 應該無咩問題...行錯條山路又窄又無轉角鏡...
轉彎睇唔到對面有無車...條路有D係行 ...又上斜又落斜~ 轉轉轉咁
未食嚇餐死...好在途中終於遇到前面有車, 死跟住佢~ 先好D...哈哈
3點8去到 伊豆戸田さかなや魚清  大大隻字寫住高足蟹
高足蟹係日本第一深的駿河灣名物,向約400米深海生活,增加捕捉難度,只有每年9月至5月會游近淺水,便是當造季節,不過產量依然很少,一般只有到西伊豆的戶田港先有機會食到
呢間好呀~ 捉左高足蟹返來, 再養, 所以經常都有得食
老板娘我叫我捉住佢影相, 我話你捉住我影佢得啦~ 哈哈  呢隻只係 中 SIZE, 我地無食最大
餐廳都見到富十山
架車就泊向對面...向住海停車好大壓力, 哈哈
15分鐘不用蒸好隻蟹啦~ 
食之前當然要影一輪先啦, 有個人向到你先知有幾大咖嘛
老板娘已同我地開晒腳, 兩邊抆開成條蟹肉出晒來~ 好誇張, 肉爽又鮮甜~ 食得勁開心
幼腳都係啪開成條肉出來! 呢隻蟹堅易食! 
老板娘見我地食完腳扯~ 會同我地加熱返個蟹身同蟹羔出來~  熱辣辣咖
比你睇下個蟹頭幾大
蟹身肉, 食左好多, 後來拆晒肉佢
咁多羔點可以唔叫個飯, 自己拌勻變韓式食法! 
邪惡之物!!! 真係好好味呀~~  一人一匙直接食~  正爆!
連埋稅 19800 ~  無收飯錢, 去到日本千幾蚊都會捨得食~ 我覺得抵過1月隻越前蟹好多羅! 
呀媽個樣幾滿足
我地成日好驚架車趺左落海~  勁無聊~ 哈哈
回程路今次無行錯啦! 行岩 船原西浦高原線県道127  再轉返 海邊県道17
見到富士山當然又要影下啦
富士山, 今日最後呢張啦

沒有留言:

張貼留言